11.22.2009

Μεγάλη Απόφαση

Εδώ και πολύ καιρό, πολύς κόσμος με ρωτάει πότε θα κάνω παιδάκι.

Ο πάπιος μου και εγώ είμαστε πολύ ευτυχισμένοι, αγαπημένοι και καλά.

Δεν έχουμε όμως αποφασίσει το αν και το πότε θα κάνουμε παιδάκι.

Το ξέρω ότι για τον περισσότερο κόσμο ένα παιδάκι είναι ευλογία. Τι γίνεται όμως όταν είσαι τόσο πολύ προσγειωμένος που νιώθεις ότι ο κόσμος είναι πολύ άσχημος για ένα παιδί?

Τι γίνεται όταν ξέρεις ότι τα πράγματα δεν θα γίνουν ποτέ καλύτερα, αλλά μόνο θα χειροτερεύουν?

Τι κάνεις όταν νιώθεις ότι δεν μπορείς να αντέξεις το βάρος, την ευθύνη, το καθήκον???

Σωπαίνεις.

Σωπαίνεις και περιμένεις ως δια μαγείας να γίνει ένα "θαύμα" κι ένα πρωί να ξυπνήσεις ξέροντας τι θα κάνεις (ή τι δεν θα κάνεις).

Και ο καιρός περνάει, οι ρυτίδες εμφανίζονται, μα εσύ δεν αποφασίζεις.

Μήπως το γεγονός ότι δεν λες να αποφασίσεις και το γεγονός ότι το ίδιο συμβαίνει και στο σύντροφό σου σημαίνει τελικά ότι έχετε αποφασίσει, αλλά δεν τολμάτε να το παραδεχτείτε ούτε μεταξύ σας?

3 comments:

marilia said...

Άποψή μου, για θέματα ζωής δεν ακούς ούτε πράττεις βάσει των αναγκών των γύρω σου, ακόμα κι αν αυτοί θεωρούνται σημαντικοί άλλοι! Παντρεύεσαι όταν το νιώθεις και κάνεις παιδί αν και όποτε το νιώθεις, επίσης. Αν δεν αισθανθείς αυτή την ανάγκη δεν καταλαβαίνω το λόγο ψυχαναγκασμού...

Σνουποφιλιά


Υ.Γ. θεωρώ πιο δύσκολο το να θες εσύ παιδάκι και ο σύντροφός σου να μη θέλει ούτε καν να το ακούσει. Εκεί τι κάνεις;

Ασκαρδαμυκτί said...

Καλά, εγώ είμαι η μετεμψύχωση του Ηρώδη του Μέγα (τον γιορτάζουμε και σε λίγες μέρες, τα Χριστούγεννα) και συνεπώς δεν μετράει πολύ η γνώμη μου!

Η πλάκα είναι πως όταν παντρευτήκατε σου είχα κάνει ερώτηση (αν θυμάσαι) πότε θα κάνετε κανένα βατραχοπαπόπουλο, και τότε με είχες πάρει απ' τα μούτρα! χαχαχα

Πάντως, τον τελευταίο καιρό ακούω συνεχώς από νέα ζευγάρια για το πόσο μετάνιωσαν που έκαναν παιδί.
Ίσως να φταίει και η οικονομική κρίση, η ανασφάλεια...

anima rana said...

Σνουπίτσα, σ'ευχαριστώ για την υποστήριξη! :) Τουλάχιστον δεν είμαι παράλογη τελικά...

Ασκαρ, ωωω, ναιαι, όταν παντρευτήκαμε δεν είχαμε σκοπό να κάνουμε παιδί αμέσως. Τώρα βεβαια με την κρίση και (το σημαντικότερο) με την ατμοσφαιρική ρύπανση, τις αρρώστειες, την Γη που σιγά σιγά μαραίνεται.... η απόφαση γίνεται ακόμα πιο δύσκολη.